Deze workshop behandelt de uitgangspunten van procesframework FitSM. Aan bod komen de kernprincipes van FitSM, de structuur van het framework en de verschillende procesdomeinen, zoals serviceplanning, servicelevering, en operationeel beheer. Daarnaast wordt ingegaan op de rol van FitSM bij het verbeteren van IT-diensten en het voldoen aan servicemanagementstandaarden.
Voordelen van FitSM:
Tijdens de workshop is er ruimte voor discussie en praktijkvoorbeelden, waarbij steeds wordt teruggekoppeld naar de theoretische kaders (action learning). Deelnemers ontvangen hand-outs, oefeningen en een oefenexamen.
Doelgroep: IT-servicemanagers, IT procesmanagers (incidentmanager, changemanagers, problem managers, service level manager, etc.), IT-ondersteunend personeel en iedereen die verantwoordelijk is voor het beheer en de kwaliteit van IT-diensten.
De workshop kan als onsite workshop worden gegeven, waarbij aandacht wordt besteed aan de specifieke situatie van de opdrachtgever. Voor meer informatie kunt u gebruik maken van ons Contactformulier